Taking too long? Close loading screen.
آتلیه مذهبی عروس قاب ماندگار
استودیو عروس قاب ماندگار
قابتون ماندگار زندگیتون پایدار
صبور باشید تا قابتون ماندگار باشه

logo

استودیو قــــــــــــاب ماندگـــــــــــــــار

عکاسی عروس، کودک و مادر، خانوادگی و مادلینگ
تلفن ثابت دفتر: 02188627671
تلفن همراه: 09120186785
تلفن همراه: 09357021188

قابتون ماندگار

زندگیتون پایدار

استودیو قاب ماندگار در پیام رسان «بله»

استودیو قاب ماندگار در پیام رسان «بله»

 

مدل ایرانی و اسلامی داریم؟

آتلیه مذهبی عروس قاب ماندگار

مدل ایرانی و اسلامی داریم؟

سلام دوستان همراه آتلیه مذهبی عروس قاب ماندگار

داشتم توی صفحه ایستاگرام قاب ماندگار همین ویدوئو کلیپ رو بارگذاری می‌کردم که یک مطلب به اون اضافه کردم. با خودم گفتم این مطلب رو به صورت مبسوط‌تر در سایت قاب ماندگار هم قرار بدیم. همین شد که مطلب رو نوشتم و برای دوست عزیزم آقای مهندس شهبازی فرستادم که اون رو توی سایت قرار بده.

واقعیت اینه که چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ما به رهبری امام رحمه‌الله می‌گذره. انقلابی که خود امام اون رو یک انقلاب فرهنگی معرفی می‌کرد. رهبری معظم هم انقلاب اسلامی ایران رو یک انقلاب ایدئولوژیک و فرهنگی می‌دونه. مردم عزیزمون هم با این همه مشکلات واقعا انقلاب رو انقلاب فرهنگی می‌دونن.

توی این چهل سال دستاوردهای نظامی، امنیتی و سیاسی و علمی بسیار خوبی به دست آوردیم. ولی متاسفانه در حوزه فرهنگی از خودمون راضی نیستیم. بخش‌های آیینی و سنتی فرهنگی ما به دلیل گره خوردن با دین و شریعت اسلام هنوز کارآمدی و هویت و استقلال خودش رو داره. ولی بخش‌های جدید که لازمه زندگی امروزی ماست به تأثی از فرهنگ غنی دینی و شیعی رشد و توسعه پیدا نکرده.

عکاسی عروس یکی از مصنوعات فرهنگی

یکی از این مصنوعات فرهنگی در عصر ما همین هنر عکاسی عروس است که اگه بگم همش غربی و تقلیدی بیراه نگفتم. هر جایی هم که خلاقیت به خرج میده خلاقیت در فرم و متاسفانه در محتوا و باطن اون خیلی کارآمد نبودیم. در این عرصه که بدیهیات شرعی و دینی که رعایت حریم محرم و نامحرم باشه راعایت نمیشه چه برسه به اینکه به فکر طراحی و توسعه مدل برآمده از فرهنگ خودمون باشیم.

به هر حال تو این سالها موفقیت‌های مطلوبی به دست نیاردیم و نیاز جدی به مشارکت آدمهای دغدغه‌مند داریم که بتونیم توی این عرصه قدمی برداریم.

زمانی که ما قاب ماندگار رو راه انداختیم به این فکر می‌کردیم که باید چرخ اقتصادی موسسه خودش بچرخه تا بخشی از درآمد اون رو به پژوهش در این عرصه اختصاص بدیم. واقعیتش اینه که ما هدفمون طراحی مدل ایرانی و اسلامی هنر عکاسی عروس هست و برای اون داریم تلاش می کنیم. البته این تلاش فقط نظری نیست و در عرصه عمل انچه می‌اندیشیم رو عملیاتی می‌کنیم و بازخورد مشتریان و صاحبان فکر و هنر رو می‌گیرم. تا انشالله در آینده نچندان دور به موفقیت‌هایی برسیم که راضی باشیم از مسیری که آغاز کردیم.

 

 

 

آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار

 

آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار خدمات فیلمبرداری و عکاسی را به همه عروس و داماد‌های عزیزی که دغدغه مذهبی دارند در شهر تهران ارائه می‌کند.

 

با ما تماس بگیرید

 

پیام رسان بله نمونه کار مشتریان ماندگار قیمت خدمات پکیج بساز

 

 

 

مدیر سایت قاب ماندگار

استودیو عروس قاب ماندگار خدمات فیلم و عکس را به زوج‌های جوان در تهران ارائه می‌کند. ما به دنبال آن هستیم تا با قیمت مناسب کار با کیفیتی را به مشتریامون ارائه کنیم. هدف ما طراحی مدل هنری عکاسی عروس است که به سبک ایرانی و اسلامی باشد. ما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و آرزو می‌کنیم روزی برسد که در حوزه فرهنگی و هنری سبک خودمان را داشته باشیم

1 نظر
  • ش. اسفندیاری
    پاسخ
    نوشته شده در15:25, 1397/05/22

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

ارسال نظر

نظر
نام
ایمیل
وب سایت

همین الان تماس بگیر!