Taking too long? Close loading screen.
آتلیه مذهبی عروس قاب ماندگار
استودیو عروس قاب ماندگار
قابتون ماندگار زندگیتون پایدار
صبور باشید تا قابتون ماندگار باشه

logo

استودیو قــــــــــــاب ماندگـــــــــــــــار

عکاسی عروس، کودک و مادر، خانوادگی و مادلینگ
تلفن ثابت دفتر: 02188627671
تلفن همراه: 09120186785
تلفن همراه: 09357021188

قابتون ماندگار

زندگیتون پایدار

استودیو قاب ماندگار در پیام رسان «بله»

استودیو قاب ماندگار در پیام رسان «بله»

 

آتلیه مذهبی عروس و داماد

آتلیه مذهبی عروس

آتلیه مذهبی عروس و داماد

آتلیه مذهبی عروس داریم؟

سلام دوستان همراه

قاب ماندگار صرفا یک آتلیه مذهبی عروس و داماد مثل همه آتلیه‌ها نیست. از روز اولی که ما به فکر راه اندازی این آتلیه افتادیم، همیشه با خودمون فکر کردیم که ما باید یک کار خلاقانه و نوآورانه انجام بدیم. تا حدی هم موفق بودیم و ساختارهای خومون رو با این استراتژی همراه کردیم.

هدف اصلی آتلیه مذهبی عروس قاب ماندگار

یک سوال اساسی ذهن ما رو مشغول کرده است. پاسخ به این سوال در نهایت منجر به تاسس قاب ماندگار شد.

هنر عکاسی عروس (ودینگ) هم رفته رفته جز نیازهای ابتدایی برای تشکیل زندگی و خانواده شده است. هر چند نگاه‌های انتقادی به این موضوع وجود دارد و تحلیل‌های انتقادی همگی بر سر این موضوع که عکاسی عروس یک هزینه اضافه برای تشکل خانواده و ازدواج است، اتفاق نظر دارند. ولی آنچه در میدان عمل اتفاق افتاده، این است که اقشار مختلف مردم با سطوح مختلف مالی برای داشتن عکس‌های یادگاری از بهترین روز زندگی خویش برنامه‌ریزی می‌کنند.

منتقدان معتقدند که هر چه هزینه جشن عروسی و مراسمات حاشیه آن را سنگین و پر هزینه بگیریم، میزان ازدواج کمتر خواهد شد. به عبارت دیگر هزینه و موضوع مالی یک عامل برای به تاخیر انداختن ازدواج است.

هر چند ما در آتلیه مذهبی عروس و داماد قاب ماندگار به این موضوع اعتقاد داریم که باید هزینه‌های تشکیل زندگی را به حداقل برسانیم تا این امر برای سطوح پایین درآمدی هم میسر باشد و افراد جوان بتوانند از برکات زندگی مشترک و تشکیل خانواده بهرمند شوند. ولی در عمل آنچه قابل مشاهده است این است که:

عکاسی عروس و داماد یک نیاز در ابتدای تشکیل زندگی شده است و بسیار هستند خانواده‌های مذهبی که برای آن برنامه‌ریزی و هزینه می‌کنند.

راه چاره برای حل مشکلات آتلیه مذهبی عروس

اگر با نگاه سلبی به نقد آن برویم اتفاقی می‌افتد که در خور انقلاب اسلامی ایران و جامعه متدین و مذهبی ایران اسلامی نیست. اگر خود را قانع کنیم که این کار هزینه بر دوش خانواده میگذارد و در ازدواج تاخیر می‌اندازد، چه کسی باید به این نیازها و دغدغه‌هایی که به حق شکل گرفته پاسخ می‌دهد. بنابراین ما خود را آماده کردیم تا پاسخ به نیاز خانواده‌های مذهبی در این موضوع بدهیم.

شاید باورش برای برخی‌ها سخت باشد که دوستان مذهبی از شهرهای دیگر به غیر از تهران، که از طریق شبکه‌های مجازی و اجتماعی با آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار آشنا شده‌اند، درخواست ارائه خدمات در شهر خود می‌کنند و از ما سوال می‌پرسند که آیا نمایندگی در فلان شهر هم دارید؟

خب سوال اینجاست که قرار است چه کسی به این نیازهای به حق پاسخ دهد؟

انتظار عروس و داماد مذهبی از آتلیه‌ها

بر اساس سال‌ها تجربه نیازها و دغدغه‌های مردم رو ما فهمیدیم که به قرار زیر است.

رعایت مسائل شرعی و رعایت حریم محرم و نامحرم یکی از دغدغه‌های خانواده‌های مذهبی و البته زوج‌های جوان متدین است.

انجام همه امور مربوط به عکاسی توسط یک گروه خانم که حرفه‌ای هم باشند دغدغه خانواده‌های مذهبی است.

رعایت اصول حرفه‌ای و داشتن کیفیت خدمات و محصولات یکی دیگر از دغدغه‌های خانواده‌های مذهبی و زوج‌های جوان برای عکاسی عروس است.

مهمتر از همه این‌ها نوآوری و خلاقیت مبتنی بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی است. خانواده‌های مذهبی انتظار دارند که  بعد از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران در این شاخه هنری فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه اتفاق افتاده باشد.

به هر حال ما به دنبال آن هستیم که مدل یا مدل‌های ایرانی و اسلامی را در استودیو قاب ماندگار طراحی و به بازار هدف ارائه کنیم. حداقل اگر نتوانیم به هدف متعالی خود برسیم، تلاش می‌کنیم این موضوع جز مطالبه مردمی شود.

 

محمد صادق ابراهیمی

مؤسس آتلیه عروس قاب ماندگار

یکم آبانماه ۱۳۹۷

 

آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار

 

آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار خدمات فیلمبرداری و عکاسی را به همه عروس و داماد‌های عزیزی که دغدغه مذهبی دارند در شهر تهران ارائه می‌کند.

 

با ما تماس بگیرید

 

پیام رسان بله نمونه کار مشتریان ماندگار قیمت خدمات پکیج بساز

 

 

 

مدیر سایت قاب ماندگار

استودیو عروس قاب ماندگار خدمات فیلم و عکس را به زوج‌های جوان در تهران ارائه می‌کند. ما به دنبال آن هستیم تا با قیمت مناسب کار با کیفیتی را به مشتریامون ارائه کنیم. هدف ما طراحی مدل هنری عکاسی عروس است که به سبک ایرانی و اسلامی باشد. ما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و آرزو می‌کنیم روزی برسد که در حوزه فرهنگی و هنری سبک خودمان را داشته باشیم

بدون نظر

ارسال نظر

نظر
نام
ایمیل
وب سایت

همین الان تماس بگیر!