Taking too long? Close loading screen.
آتلیه مذهبی عروس قاب ماندگار
استودیو عروس قاب ماندگار
قابتون ماندگار زندگیتون پایدار
صبور باشید تا قابتون ماندگار باشه

logo

استودیو قــــــــــــاب ماندگـــــــــــــــار

عکاسی عروس، کودک و مادر، خانوادگی و مادلینگ
تلفن ثابت دفتر: 02188627671
تلفن همراه: 09120186785
تلفن همراه: 09357021188

قابتون ماندگار

زندگیتون پایدار

استودیو قاب ماندگار در پیام رسان «بله»

استودیو قاب ماندگار در پیام رسان «بله»

 

چاپ آلبوم با آقا یا خانم؟!

چاپ آلبوم عروس توسط آقا یا خانم

چاپ آلبوم با آقا یا خانم؟!

چاپ آلبوم عروس توسط آقا یا خانم

سلام دوستان عزیز همراه آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار

چند روز پیش یکی از مشتریان با ما تماس گرفتند و از فرآیند چاپ آلبوم‌ها و شاسی‌های عکس عروس سوال کردند.

پرسیدند آیا فرآیند چاپ به صورت کامل توسط تیم خانم انجام می‌شود یا خیر؟

پرسیدند آیا مرد نامحرمی دسترسی به آنها دارد یا خیر؟

یکی از دغدغه ما خانواده‌های مذهبی رعایت حریم محرم و نامحرم است. این یکی از دغدغه اصلی عروس و دامادهای مذهبی است.

توضیحی رو که به مشتری عزیزمون دادیم رو اینجا برای سایر افرادی که می‌خواهند آتلیه عروس قاب ماندگار رو انتخاب کنند تقدیم می‌کنیم.

چاپ آلبوم عروس توسط آقا یا خانم؟

واقعیت اینکه تقریبا هیچ چاپخانه‌ای توی تهران نداریم که کل فرآیند چاپ و صحافی توسط کادر خانم انجام بشه. این موضوع حاصل جستجو و نتیجه بررسی‌های حرفه‌ای ماست.

البته یکی از دغدغه‌های ما این است که زیرساخت‌ها برای فرآیند چاپ و تولید آلبوم‌ها را در آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار آماده کنیم، ولی هنوز به آن دست نیافتیم و علت آن هم مشکلات مالی است که انشالله با کمک شما دوستان همراه در آینده نچندان دور محقق خواهد شد.

توضیح آتلیه مذهبی عروس

برای درک بهتر موضوع نکات زیر رو حتما ملاحضه فرمایید.

۱- از نظر شرعی از دفاتر مراجع تقلید استفتا شد و حرمت آن را جویا شدیم که الحمدالله بلا اشکال بودن آن را متوجه شدیم. انشاالله در مطالب آینده احکام مربوط به آن را برای مخاطبین عزیز منتشر خواهیم کرد.

۲- از آن جایی که کثرت کار چاپ و تولید آلبوم آنقدر برای چاپخانه زیاد است که اپراتور فرصت دیدن آنها را نخواهد داشت. مانند آن کسی که در یک کتاب فروشی کار می‌کند و از محتوای کتاب‌ها خبر ندارد. به عبارت دیگر فرصتی برای مشاهده عکس‌ها وجود ندارد.

۳- چاپخانه‌های عکس عروس اگر به این موضوع هم اعتقادی نداشته باشند، عمدتا برای حفظ کسب و کار خود مراقب این موضوع هستند که دچار مشکلاتی از این دست نشوند.

۴- چاپخانه‌ای که قاب ماندگار با آن همکاری دارد به دلیل شناختی که از مدیر قاب ماندگار دارد رعایت این موضوع را بیشتر از سایر همکاران، که این دغدغه را ندارند، می‌کند.

۵- فرآیند چاپ آلبوم و شاسی به دلیل آن که، کار نسبتا سختی است و اپراتور با چسب و سایر مواد شیمیایی بد بو سروکار دارد، لذا این کار خیلی با روحیات خانم‌ها سنخیت ندارد.

۷- در شرایط اضطراری که وجود دارد حکم اسلامی اکل میته می‌باشد. یعنی باید به حداقل‌ها راضی شد و قناعت کرد تا انشالله در مسیر تحقق حداکثر‌ها گام برداریم. (منظور این است که چاپخانه‌ای متناسب با دغدغه‌ها تاسیس کنیم)

۸- همواره ما در حال جستجو هستیم که اگر چاپخانه‌ای بتواند این دغدغه را پاسخ دهد، با کمال میل همکاری خود را با او آغاز کنیم. این مسئله برای ما، یک مسئله همیشگی است.

راه چاره چیه؟

با توضیحاتی که به خدمت شما عرض شد، راه حل این است که ما را در طرف خود ببینید و بدانید که دغدغه‌ی شما دغدغه ما نیز هست. علاوه بر اصول حرفه‌ای و توسعه کسب و کار خود، به فکر اعتقادات و باورهای عمیق خویش هستیم.

مراحل تدوین و طراحی چطور صورت می گیره؟

خوشبختانه در آتلیه قاب ماندگار تمام مراحل طراحی آلبوم عکس ها و تدوین و میکس فیلمهای عروسی مشتریان عزیزمون همگی توسط بانوان هنرمند و متعهد انجام میشه. اکثر این بانوان فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد هنر هستن و در کار خودشون بسیار توانا و با تجربه هستن. بنابراین به مشتریان عزیزمون این اطمینان خاطر رو میدیم که از این بابت خیالتون راحت باشه.

تدوین و طراحی کجا صورت میگیره؟

دوستان عزیز استودیو قاب ماندگار در دفتر خود یک دپارتمان تدوین و طراحی راه اندازی کرده که نه اینترنت به رایانه های این بخش متصل است و نه فلشهای usb آن فعال هستند. به عبارت دیگر رایانه های این بخش به صورت شبکه داخلی و محلی (Local area network) به یکدیگر متصل هستند. این قابلیت میزان امنیت و نگهداری عکس و فیلمهای شما رو افزایش داده است. مشتریان عزیز قاب ماندگار در زمان عقد قرارداد و همچنین در زمان ویرایش عکس و فیلم خود میتوانند از نزدیک این بخش را ببینند.

 

 

آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار

 

آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار خدمات فیلمبرداری و عکاسی را به همه عروس و داماد‌های عزیزی که دغدغه مذهبی دارند در شهر تهران ارائه می‌کند.

 

با ما تماس بگیرید

 

پیام رسان بله نمونه کار مشتریان ماندگار قیمت خدمات پکیج بساز

 

 

 

مدیر سایت قاب ماندگار

استودیو عروس قاب ماندگار خدمات فیلم و عکس را به زوج‌های جوان در تهران ارائه می‌کند. ما به دنبال آن هستیم تا با قیمت مناسب کار با کیفیتی را به مشتریامون ارائه کنیم. هدف ما طراحی مدل هنری عکاسی عروس است که به سبک ایرانی و اسلامی باشد. ما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و آرزو می‌کنیم روزی برسد که در حوزه فرهنگی و هنری سبک خودمان را داشته باشیم

بدون نظر

ارسال نظر

نظر
نام
ایمیل
وب سایت

همین الان تماس بگیر!